منتدى المشتاقون للجنة الشيخ صلاح حافظ الوادى الجديد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى المشتاقون للجنة الشيخ صلاح حافظ

الرئيسية حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» معلومة مفيدة ألقاب الصحابة رضوان الله عليهم
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالثلاثاء نوفمبر 05 2019, 03:22 من طرف سامية سيد

» احكام صدقة الفطر
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالسبت مايو 18 2019, 07:06 من طرف صلاح شعبان

» *احـذر لصـوص الأجر في رمضـان*
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالأربعاء مايو 01 2019, 22:43 من طرف سامية سيد

» البدعه فى تخصصيص رجب بصيام
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالجمعة مارس 08 2019, 13:58 من طرف صلاح شعبان

» البدع عن شهر رجب
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالجمعة مارس 08 2019, 13:56 من طرف صلاح شعبان

» اسعار اجهزة حضور وانصراف بالبصمة 2019
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالخميس فبراير 14 2019, 15:56 من طرف شركة الساجدون

» سنترالات باناسونيك 2019 بالاسكندرية
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالخميس فبراير 14 2019, 15:35 من طرف شركة الساجدون

» ذاك _جوابها
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالجمعة فبراير 01 2019, 05:45 من طرف سامية سيد

»  قربك لربنا هو بداية الحكاية
 حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالجمعة فبراير 01 2019, 05:20 من طرف سامية سيد

حدوووته بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها

كاتب الموضوعرسالة
سامية سيد
0000000
0000000

انثى عدد المساهمات : 586

حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Empty
مُساهمةموضوع: حدوووته بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها    حدوووته  بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها Emptyالأحد ديسمبر 16 2018, 19:14

كانت زى بقيت البنات .. ماشيه مع التيار وخلاص
أغانى ،، تركى ،، أفلام ،، أجنبى ،، سلام بالإيد ع الرجاله .. اطلاق بصر ف كل مكان
وفى لبسها بناطيل وڤيستات ممكن جيبه وبلوزه محبكين .. ميكب ااه .. برفان ليه لأ
ممكن حبة شعر باينين .. طرحه قصيره عادى كله لابسها .. رقبتها تبان من قصر الطرحه
كانت يا دوب بتصلى بالعافيه فروضها .. ويمكن دا كان من حب ربها ليها انها مسابتش فروضها كمان ..
البنت عايشه وفاكره نفسها مبسوطه ..
لحد ف يوم ..........
ابتلاها ربها ابتلاء شديد .. تعبت أوى واتألمت
أخد معاها وقت كبير جداً عما استوعبت عما بدأت تتعايش مع وضعها .. قالولها انتى ازاى كدا .. انتى لسه عايشه ازاى .. انتى جبل .. انتى .. وانتى .. وانتى ... كلام كتير .. تضحك وتقول الحمدلله بلمعه ف عينها بتقول أنا تعبت أنا اتكسرت أنا مهدوده أووى ..
وفضلت على حياتها اللى كانت عايشاها اتعظت وخافت لكن متغيرتش .. عرفت ان الموت قريب لكن متحركتش .. واحده ف واحده مسكت القرأن .. واحده ف واحده صلت قيام ليل .. والصبح بناطيل ومكياج ..
مكانتش بتعرف تنام .. دايما تفضل تعيط لحد الفجر .. مخنوقه مش قادره تنام .. بتخاف الليل يجى علشان الخنقه والعيط .. فضلت على دا الحال .. بدأت تقول ناقصنى حاجه .. أنا مش مرتاحه .. أنا مخنوقه .. أنا ليه مش سعيده ف حياتى .. أنا بعمل كل اللى نفسى فيه ليه مش مبسوطه .. وبتسأل وبس مبتتغيرش ..
اتحطت ف ابتلاء تانى باب التحويل اتقفل مش هتلحق أى جامعه كل حاجه ضاعت منها وبدأت تعيط أو تصوت مش هتفرق كتير حست أنه خلاص راحت كل حاجه بتتمناها ..

يوم جاتها البشاير انها هتدخل خلاص كليتها اللى عاوزاها .. وقدمت ودخلت .. واستمرت ع لبسها مكياچها برفانها ..

هى عارفه انها غلط ولكن بتعمل زى اللى حواليها .. ولسه ف بالها بتقول حاجه نقصانى .. أنا مش مرتاحه .. فـ أول السنه الميلاديه الجديده إعتادت أن تخالف احتفالاتهم بركعتين لربها .. ولكنها لم تفعل ذلك بسبب فقدان من كانت تصلى معهم بداية السنه فقد توفاهم الله وعند ذهابها للنوم خافت أن يقبض الله روحها وهى لم تصلى تلك الركعتين ...
..

حدوووته بعنوان .. تجاهد نفسها لترضى ربها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» واشرقت الارض بنور ربها
» صور تتحدث عن نفسها
» أئمة الأوقاف يرفضون الدعوة للإضراب ويخصصون خطبة الجمعة 10 فبراير بعنوان لا للإضراب
» قصه وقصة وعبرة بعنوان: ( قوة الله على الظالم ) ﻓﺘﺎﻩ ﻓﻲ ﻣﻨﺘﻬﻰ ﺍﻟﺠﻤﺎﻝ ﻭﺍﻟﺸﻴﺎﻛﻪ ﺗﻤﺸﻲ ﻣﻊ ﺷﺎﺏ ﻓﻲ ﻣﻨﺘﻬﻰ ﺍﻟﺸﺒﺎﺏ ﻭﺍﻟﻘﻮﻩ ﻭﺑﺎﻟﻘﺮﺏ ﻣﻨﻬﻢ ﺭﺟﻞ ﻋﺠﻮﺯ ﻣﺼﺎﺏ ﺑﻤﺮﺽ ﺭﻋﺎﺵ ﻳﻬﺘﺰ ﻭﻳﺘﻤﺎﻳﻞ ﻭﻏﻴﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﺴﻴﺮ ﺍﻻ ﺑﺒﻂﺀ